OEM Perak

Pengasas Syarikat yang berpangkalan di Perak mungkin mahu daripada Perkhidmatan Kilang OEM Perak sebagai naluri pertama. Furley Bioextracts memberi perkhidmatan ke seluruh Malaysia, dengan ramuan dan formulasi terkini yang berkesan tanpa menjejaskan kualiti. Itulah sebabnya perkhidmatan kilang OEM Perak kami bermakna kami membantu anda membina produk jenama anda dan memastikan kawalan kualiti dari mula hingga akhir; walaupun pelanggan kami berpangkalan di luar Malaysia!

Onboarding (Furley CRM)

FBIO Memerlukan:

  1. Nama Syarikat
  2. Alamat
  3. E-mel
  4. Telefon

Sebutharga akan dikeluarkan kepada yang di atas sahaja.

Perbincangan & Input

Perundingan maya melalui panggilan atau panggilan video. Perbincangan ini amat penting bagi kedua-dua pihak dalam memenuhi harapan dan idea. Daripada maklumat ini, selepas 5 – 7 hari kos, moq dan keperluan lain untuk membina produk akan disebut secara rasmi.

oem-kilang-sample
Example of a Sample

Sample

Proses seterusnya paling menyeronokkan! adalah pensampelan di mana kami akan membantu anda membuat penyelidikan dan menyediakan sampel produk untuk anda cuba.
Untuk mendapatkan kualiti terbaik proses ini biasanya berlaku berulang kali sehingga anda mencapai tahap keberkesanan dan standard produk yang anda inginkan.

Nota: Jika anda memilih FURLEY BIOEXTRACTS SDN BHD. Satu kali kos pensampelan sebanyak RM200 – RM500 bergantung kepada bahan yang diperlukan akan diperlukan. Kos ini selepas perjanjian dengan FBIO boleh ditolak sepenuhnya semasa pesanan anda.
Kos pensampelan termasuk yuran logistik, kami lebih suka menggunakan kurier memastikan sampel tiba dalam keadaan selamat dan baik.

Kestabilan dan Pematuhan

Kami menasihati pelanggan untuk terus melabur dalam kajian dipercepatkan untuk menentukan jangka hayat produk.
Secara amnya, 3 bulan kajian dipercepatkan adalah sama dengan kira-kira 1 tahun jangka hayat.

Selepas pengesahan sampel, kami perlu menguji logam berat, pematuhan mikrobiologi dan jika makanan fakta pemakanan mesti diuji. Ini semua kos tambahan.

FBIO akan menyemak reka bentuk anda dan atas permintaan pelanggan menyerahkannya kepada Kementerian Kesihatan Malaysia untuk klasifikasi bagi menjelaskan kategori produk yang mana.

Dari situ kami akan menyediakan dokumen untuk pendaftaran dengan NPRA/KKM/BPFK. Jika anda memerlukan Halal, kami hanya boleh mendaftarkan produk selepas pengeluaran pertama.

Semua proses ini jika Produk MAL adalah minimum 9 bulan jika makanan atau kosmetik sekurang-kurangnya 2 minggu.
Pastikan anda memastikan perancangan yang mencukupi untuk produk anda.

Penskalaan & Pengeluaran

Setelah anda berpuas hati dengan sampel yang diberikan langkah seterusnya ialah kami akan mula memproses dan membuat produk berdasarkan moq yang dipersetujui.

Furley Bioextracts Sdn Bhd memerlukan pembayaran penuh untuk pelanggan kali pertama dan boleh berunding untuk deposit 50% dan 50% setelah selesai untuk pesanan berikutnya.

Prosesnya ialah:
Untuk Pelanggan

  1. Deposit
  2. Tarikh penghantaran

Untuk FBIO

  1. FBIO menyemak pembungkusan dan formulasi pusingan akhir
  2. Memesan semua komponen yang diperlukan
  3. Pengeluaran
  4. Kawalan kualiti dan Menunggu Sijil Analisis daripada Makmal
  5. Produk Dikeluarkan untuk Penghantaran
oem kilang export

Penghantaran & Logistik

Setelah produk selesai sepenuhnya, pembungkusan dan penghantaran akan disediakan mengikut mod pengangkutan yang dipilih.

FURLEY BIOEXTRACTS SDN BHD menyediakan perkhidmatan penghantaran ke seluruh semenanjung Malaysia serta Sabah Sarawak, Asia Tenggara & Global dengan harga yang berpatutan (Tiada markup, kami akan merujuk penghantaran anda kepada panel pembekal logistik terpilih kami).

Senang tak jadi founder, kini anda hanya perlu mencari kilang yang fleksibel untuk merealisasikan impian anda.

Pilihan Logistik Malaysia ialah:

  1. Diri sendiri
  2. Lori (Swasta atau Syarikat)
  3. Lalamove
  4. Grab Delivery
  5. TheLorry

Berapa unit kalau saya nak ambil sendiri?
Kira-kira 1000 unit – 3000 unit untuk kebanyakan kosmetik boleh diambil sendiri dalam SUV.

oem kilang warehouse 1

Kuantiti yang lebih besar?

Untuk kuantiti yang memerlukan lori biasanya kami akan memuatkan ke Pallet dan Shrinkwrap untuk keselamatan tambahan. Memastikan pemuatan dan pemunggahan mudah untuk FBIO dan pelanggan.
Forklift diperlukan.

Perkhidmatan kilang oem melalui FURLEY BIOEXTRACTS SDN BHD

Kami adalah pengeluar makanan tambahan, alat perubatan, produk kosmetik, minuman kesihatan, KILANG perubatan tradisional yang berpusat di Selangor. Kami adalah kilang yang sentiasa fleksibel dalam membantu pengasas membangunkan produk mereka.

Klasifikasi Lengkap. NOT Kosmetik (Pemberitahuan), Suplemen & Perubatan Tradisional (MAL), Makanan (Klasifikasi), Pihak Berkuasa Peranti Perubatan (MDA)

Ini kerana majoriti usahawan lahir bukan sahaja di Selangor malah seluruh Malaysia kita eksport Global ke Asia Tenggara, Eropah, USA & sehingga ke New Zealand.

Ringkasan Pendek Produk yang kami Kilang OEM

Produk Kosmetik
Produk makanan
Produk Tambahan
Produk Rambut
Produk Minuman
Produk Bayi
Produk Isi Rumah
Produk Penjagaan Bersama
Produk Detox
Produk Pelangsingan Badan
Produk Pemutih
Produk Pencerahan

Banyak Lagi Hubungi Kami Hari Ini!

Furleybio

Furley Bioextracts has been in business for 15+ years, has combined experience of 50+ years experience in manufacturing creating over 10,000+ formulations. Certifications include ISO22000, ISO13485, cGMP, HACCP and Halal

We work with small microentrepreneurs to large multinational companies to develop their products.

We are a contract manufacturer, OEM, business partner, mentorship that specializes in manufacturing food, cosmetics, traditional, capsules, medical devices and supplements. We serve clients from all around the world including Asia-Pacific, Europe, Middle East/Africa and North America regions.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.