OEM kapasiti besar Kilang diperlukan untuk menghasilkan produk yang mencukupi untuk pelanggan anda

Sebagai sebuah syarikat, anda harus sentiasa bersedia untuk berjaya. Ini bermakna anda perlu bermula dengan kilang yang boleh membantu anda membuat skala supaya produk anda tidak terganggu apabila jualan produk anda berjaya dengan sangat baik! Kilang berkapasiti besar akan membantu anda memenuhi permintaan untuk produk anda, tidak kira berapa banyak pesanan masuk setiap hari. Pensijilan kilang akan memastikan pengedaran anda ke seluruh dunia tidak terganggu.

Kilang berkapasiti besar akan membantu anda memenuhi permintaan untuk produk anda, tidak kira berapa banyak tempahan masuk setiap hari

Kilang berkapasiti besar akan membantu anda memenuhi permintaan untuk produk anda, tidak kira berapa banyak pesanan masuk setiap hari. Jika anda bermula dengan kilang yang lebih kecil dan jualan produk anda menjadi sangat tinggi, anda mungkin tidak dapat menghasilkan lebih banyak produk anda, jadi produk itu tidak tersedia.

Kenapa penting?

Kepentingan bermula dengan kilang berskala besar adalah untuk mengelakkan masalah ini pada masa hadapan – sekiranya permintaan dalam produk anda adalah melalui bumbung!

Pensijilan kilang akan memastikan pengedaran anda ke seluruh dunia tidak terganggu

I.E. Kilang OEM di Selangor, Malaysia mempunyai pensijilan ISO22001: 2018, ISO13485: 2016, GMP, HACCP untuk Pengurusan Kualiti Produk Kilang termasuk Penilaian Produk dan Perkhidmatan, Sistem Pengukuran Kepuasan Pelanggan, Ujian dan Pengesahan Sistem Pengurusan Kualiti Pembekal, Ujian Piawaian Perlindungan Alam Sekitar dan Pembangunan

Ringkasan

Malaysia merupakan sebuah negara yang mempunyai banyak kilang oem. Ini adalah jenis industri di mana mereka membantu anda dengan menyediakan produk anda, segala-galanya dari bahan hingga pembungkusan mesti dipilih sendiri kerana kemungkinan besar dari kilang-kilang ini banyak masa jika pesanan kecil mereka mungkin tidak memilih untuk membalas anda!

Adalah penting apabila memilih kilang OEM yang berpengalaman dalam Industri jenis ini supaya pengasas boleh berunding jika perlu dan mendapatkan nasihat tentang perkara yang paling sesuai untuk mereka.

Pengalaman Kilang

FURLEY BIOEXTRACTS SDN BHD ialah pengeluar terkemuka di Asia Tenggara dengan pengalaman lebih 30 tahun, mengkhusus secara eksklusif dalam pengeluaran produk penjagaan diri untuk lelaki dan wanita merentasi pelbagai pasaran antarabangsa seperti Australia & New Zealand; Amerika Syarikat, China dll

Usaha berpasukan antara profesional yang berpengalaman dan pelanggan telah membawa mereka untuk menghasilkan formulasi tersendiri yang disesuaikan tepat ke arah memenuhi keperluan individu sambil mengekalkan standard kualiti yang ketat yang telah membolehkan mereka pengiktirafan di seluruh dunia sebagai peneraju industri di kalangan pesaing lain!

Penggunaan teknologi moden telah membantu kami menghasilkan produk dengan lebih pantas, selamat dan berkualiti tinggi. Mesin yang kami ada boleh menghasilkan kuantiti yang banyak – sehingga 1 juta unit sebulan! Ini adalah perkhidmatan yang sangat penting untuk pengasas yang memerlukan bantuan memasarkan produk mereka kerana ia memudahkan urusan mereka. Tidak semua kilang akan dapat memberikan bantuan jenis ini; hanya yang berstatus GMP berbuat demikian untuk mengekalkan piawaian yang ketat seperti amalan pembuatan yang baik (GMP). Kami juga menawarkan perkhidmatan dokumentasi di seluruh Asia Tenggara atau kawasan lain yang mungkin belum tentu wujud saluran formal yang membolehkan anda mendapatkan dokumen tersebut jika perlu sebelum melancong ke luar negara bersendirian.

Export Certificates

oem kilang export

2 Dokumen yang Anda Perlu Tahu

  1. Certificate of Free Sales
  2. Certificate of Origin (Pengurangan Cukai di Negara ASEAN daripada Produk yang Dikilang di Malaysia)

Kami faham betapa sukarnya pengasas yang berada di luar Malaysia untuk mengeluarkan produk. Itulah sebabnya kami bersedia dan bersedia membantu dengan permit eksport, yang akan membolehkan anda memasuki negara lain tanpa mempunyai lesen atau permit daripada agensi kerajaan yang bertanggungjawab mengawal selia perkara seperti import & eksport. Jadi, jika syarikat anda menghantar barangan siap ke luar negara, mereka juga memerlukan “sijil asal atau sijil jualan percuma” – sijil ini menjamin penghantaran kami tidak akan dikenakan cukai apabila masuk ke negara lain tertakluk hanya pada syarat tertentu yang dipenuhi. Pastikan anda meminta dokumen ini lebih awal dengan penglibatan anda dengan kami.

Dokumen awal yang diperlukan untuk ini adalah sijil jualan percuma bergantung kepada produk yang boleh diperolehi daripada MITI (isi rumah) dan NPRA (Kementerian Kesihatan Malaysia)

FURLEY BIOEXTRACTS SDN BHD adalah kilang oem yang boleh dipercayai yang menghasilkan produk berskala besar mengikut piawaian yang diimpikan oleh pengasas. Mereka juga menyediakan perkhidmatan tambahan seperti membantu mencari pembungkusan dan reka bentuk, yang telah menjadi penting bagi banyak syarikat baru dalam iklim perniagaan semasa Malaysia. Kesimpulannya FURLEY BIOEXTRACTS Sdn Bhd menyediakan penyelesaian pengilangan hujung ke hujung yang tepat melalui pelbagai formulasi produk mereka pada harga yang kompetitif dengan dokumentasi lengkap dalam fail !”

Kami mengambil kesakitan daripada pemasaran produk untuk pengasas. Kami bekerjasama dengan mereka untuk mencipta produk unik berkualiti tinggi yang bersih dan selamat dalam pembungkusan mereka – semuanya sambil mematuhi piawaian antarabangsa dengan ketat. Bahagian yang terbaik? Anda tidak perlu risau untuk mempunyai kilang oem sendiri kerana kami akan melakukan segala-galanya termasuk menghasilkannya!

Furleybio

Furley Bioextracts has been in business for 15+ years, has combined experience of 50+ years experience in manufacturing creating over 10,000+ formulations. Certifications include ISO22000, ISO13485, cGMP, HACCP and Halal

We work with small microentrepreneurs to large multinational companies to develop their products.

We are a contract manufacturer, OEM, business partner, mentorship that specializes in manufacturing food, cosmetics, traditional, capsules, medical devices and supplements. We serve clients from all around the world including Asia-Pacific, Europe, Middle East/Africa and North America regions.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.