OEM Putrajaya, Memilih Kilang yang Sesuai dengan Anda

oem-putrajaya

Membina Produk Kesihatan Dan Kecantikan.

Kita tahu kalau tengok pasaran, produk kesihatan dan kecantikan sering habis dijual. Oleh kerana kuasa beli wanita yang tinggi, produk tersebut menyasarkan mereka sebagai pasaran sasaran kerana mereka lebih bersedia untuk berbelanja untuk produk kesihatan.

Sebagai seorang usahawan yang sentiasa cuba mengintai peluang ini sebagai landasan untuk mereka mencuba membangunkan produk kesihatan dan kecantikan jenama sendiri. Namun produk ini adalah sensitive yang memerlukan permerhatian yang sangat teliti dalam penghasilannya. Selain itu bahan yang akan digunakan dalam produk ini juga perlu dipilih dengan teliti supaya pengguna mengalami risiko yang boleh membahaya mereka. Jika masalah ini berlaku founder juga akan terkesan.

FURLEY BIOEXTRACTS SDN BHD Pengilang Produk Kesihatan Dan Kecantikan.

Kami adalah syarikat yang pakar dalam pengeluaran produk kosmetik dan kesihatan yang berkualiti tinggi. Fokus utama kami adalah bahan semulajadi untuk mereka yang ingin kekal tulen atau kami telah menyempurnakan formula kami sendiri menggunakan enzim yang sangat stabil yang boleh digunakan oleh sesiapa sahaja tidak kira anda lelaki/perempuan!
Kami juga menyediakan pensijilan yang diperlukan sebelum mengeksport barangan ini ke luar negara.
Furley Bioextracts mengeluarkan makanan, kosmetik, tradisional, tambahan, peranti perubatan di bawah GMP, ISO22001:2018 & ISO13485:2016.

oemhydrationserumi
Di atas adalah Contoh Serum. Kami membuat begitu banyak jenis dan format produk. Hubungi kami untuk mengetahui lebih lanjut.

Contoh produk kesihatan dan kecantikan yang kami tawarkan.

Kosmetik Registered

Pelembap, Toner, Pembersih, Serum, Sanitizer, Krim, Gosok, Penjagaan Sendi, Balm dan banyak lagi

Penjagaan kulit

Pelembap, Toner, Pembersih, Serum, Pembersih, Krim, Lulur, Gel, Masker Buih, Lulur, Krim Pemutih, Krim Menegangkan, Krim Anti Penuaan, Penjagaan Sendi, Balm dan banyak lagi

Minuman

Protein Vegan, Minuman Sarapan Pagi, Minuman Protein, Omega DHA, Minuman Kecantikan Antioksidan, Minuman Kecantikan Pemutih, Coklat Premium, Coklat Panas, Kopi Kesihatan, Minuman Detoks, Minuman Tidur & Santai, Kopi Stevia, Kopi Slimming, Susu Kambing Sihat, Jus Sihat, Susu Kambing Stevia dalam kedua-dua format Cecair dan Serbuk.
Banyak lagi, untuk mengetahui lebih lanjut hubungi kami.

Kesimpulan

Ringkasnya, jika anda mahu produk anda berjaya maka ia memerlukan semua komponennya berfungsi dengan lancar bersama-sama. Salah satu cara ini boleh berlaku ialah dengan memilih kilang yang betul dan menyediakan mereka dengan perkhidmatan penuh dari mula hingga akhir supaya mereka tahu cara terbaik untuk menghasilkan produk mereka dengan cekap tanpa sebarang gangguan atau kesilapan di sepanjang baris yang boleh mengakibatkan kos & masa bahan terbuang.

Furleybio

Furley Bioextracts has been in business for 15+ years, has combined experience of 50+ years experience in manufacturing creating over 10,000+ formulations. Certifications include ISO22000, ISO13485, cGMP, HACCP and Halal

We work with small microentrepreneurs to large multinational companies to develop their products.

We are a contract manufacturer, OEM, business partner, mentorship that specializes in manufacturing food, cosmetics, traditional, capsules, medical devices and supplements. We serve clients from all around the world including Asia-Pacific, Europe, Middle East/Africa and North America regions.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.