OEM Sarawak

Bagaimana OEM produk yang anda inginkan membantu anda?

Mudah untuk menjadi seorang usahawan apabila anda mempunyai kuasa jenama anda sendiri. Saya bercakap tentang berhubung dengan sebuah kilang yang pakar dalam mencipta produk tersuai untuk usahawan lain seperti anda, seperti kosmetik atau minuman kesihatan-atau juga perubatan tradisional! Bayangkan anda mempunyai idea untuk produk kecantikan yang anda ingin jual.

Anda boleh mempunyai rangkaian penjagaan kulit anda sendiri, tetapi anda tidak mempunyai pengalaman dalam industri kosmetik. Anda menghasilkan formula baharu ini yang membantu orang ramai menghilangkan jerawat dan jeragat tanpa merosakkan kulit mereka. Tetapi bagaimana anda akan menghasilkannya sendiri? Ia akan menjadi sangat mahal untuk melabur dalam peralatan industri bukan? Baik tidak! Anda boleh OEMkannya kepada syarikat seperti Furley Bioextracts, anda tidak perlu pergi ke kilang di daerah, bandar atau bandar yang sama!

Dengan internet hanya google syarikat untuk menyemak kesahihannya adakah syarikat itu mempunyai:

  1. Pendedahan Media di TV/Majalah
  2. Telah berniaga selama 10+ Tahun
  3. Premis Berdaftar sebagai S

Anda mengimpikan, cara yang sempurna ia boleh mengubah kehidupan orang dan menjadikan mereka kelihatan cantik tetapi tidak tahu di mana atau bagaimana untuk bermula. Nah, sekarang peluang anda kerana dengan bantuan kami melalui OEM semua kebimbangan ini berada di belakang kami-kami akan mengendalikan pengeluaran dari A (bahan) Z (pembungkusan).

oem-factory-FBIO-media

Jadi Founder Produk Bersama Furley Bioextracts Sdn Bhd

Pengenalan: Untuk menjadi founder produk, anda memerlukan pasukan dan pengetahuan yang betul. Tetapi jika anda telah berniaga selama bertahun-tahun, tidak kira apa perniagaan anda, bagaimana anda boleh menjadi founder Produk melalui perkhidmatan kilang OEM di Malaysia?

Furley Bioextracts yang telah berkhidmat sebagai kilang oem untuk seluruh Malaysia dan Asia Tenggara akan sentiasa memberikan perkhidmatan yang boleh memudahkan untuk menjadi founder produk. Dengan lebih daripada dua dekad pengalaman bekerja dengan pelbagai jenis perniagaan pada produk mereka dari peringkat permulaan sehingga peringkat pengkomersilan, kami boleh membantu pelanggan yang ingin menghasilkan barisan produk mereka sendiri di kami.

Perkhidmatan yang kami sediakan:

Kami akan membantu anda mencipta formulasi unik untuk jenama produk anda sendiri yang unik dan memenuhi keperluan anda

Kami akan menawarkan perkhidmatan bermula dari peringkat konsep produk, idea dan ramuan. Kami akan membincangkan dan mengesyorkan bahan yang sesuai untuk pasaran semasa. Trend ini akan dibincangkan dengan bakal pemilik produk menggunakan analisis data proprietari FBIO yang diambil dari Kementerian Kesihatan Malaysia.

Idea dari kedua-dua pihak boleh menghasilkan produk unik yang berkualiti. Kami boleh memastikan produk yang kami ingin keluarkan memenuhi piawaian tempatan dan antarabangsa. Pengasas parti boleh menghasilkan idea yang sesuai dengan citarasa mereka, biasanya dari segi nilai jualan yang unik, wangian, pembungkusan, warna & juga tekstur produk.

FURLEY BIOEXTRACTS SDN BHD mempunyai pasukan penyelidikan yang diiktiraf dengan kerjasama universiti. Kebangsaan dan Antarabangsa.

Biasanya, kita mulakan dengan formula ‘umum’ atau asas. Kami kemudiannya mengambil input daripada pengasas untuk menyatakan keinginan untuk memasukkan bahan produk yang mereka inginkan. Kilang itu akan menggunakan kepakarannya untuk mengubah suai formula produk, untuk memenuhi keperluan, keperluan dan pematuhan peraturan pemilik produk, kelulusan dan negara jualan yang disasarkan.
Sampel produk akan dihasilkan. Jika pelanggan bersetuju, maka produk akan diskalakan untuk pembuatan.

Bantuan penuh untuk pemilik produk sehingga produk sedia untuk dijual.

Kos untuk menghasilkan produk sendiri adalah berbeza dari kilang ke kilang, bergantung kepada perkhidmatan yang ditawarkan kilang. Sesetengah mungkin lebih murah tetapi memerlukan pelanggan mencari sendiri pembekal bahan mentah manakala tempat lain akan menyediakan keperluan ini dengan sedikit atau tanpa caj tambahan supaya anda boleh membeli barang siap mereka!

Walau bagaimanapun, jika anda memilih Furley Bioextracts Sdn Bhd kami akan menyediakan perkhidmatan penuh. Bermula daripada mencari pembekal bahan mentah, membeli botol dan pembungkusan sehinggalah dengan mendaftar produk dengan Kementerian Kesihatan Malaysia. Hanya kilang yang berstatus GMP boleh membantu pelanggan mendapatkan kelulusan ini bagi pihak anda kerana terlalu banyak untuk dikendalikan oleh seorang sahaja serta memantau pensijilan KKM mereka sepanjang hari; yang bermaksud lebih banyak masa kerja dihabiskan untuk mencapai matlamat berbanding membuat kemajuan dalam pemasaran & penjualan produk. Perkhidmatan penuh akan termasuk kumpulan ujian yang boleh diserahkan bersama dokumentasi lain untuk melancarkan pengeluaran berskala besar.

Malah, Furley Bioextracts Sdn Bhd dikenali sebagai pengeluar premium, dengan penekanan yang tinggi terhadap kualiti, kepuasan pelanggan dan dokumentasi lengkap. Kadang-kadang lebih mahal daripada kebanyakan pengeluar tetapi mengambil kira perkhidmatan, sekeping fikiran dan tanggungjawab yang tinggi. FBIO telah menjadi pengeluar pilihan untuk pelbagai jenama yang anda lihat untuk dijual di facebook, instagram, pasar raya dan luar negara.

oem-automatic-sarawak

Kita boleh mengeluarkan produk dalam kuantiti yang banyak (1 Juta Unit seminggu).

Kami mempunyai mesin automatik berteknologi tinggi yang boleh menghasilkan produk dalam kuantiti yang banyak. Ini bukan sahaja membantu pengasas mengekalkan stok tetapi juga menyediakan kos yang lebih rendah untuk item tertentu dengan menerima tempahan daripada sumber borong seperti pembersih tangan dan pembersih rumah yang kemudiannya dibuat secara individu apabila diperlukan atas permintaan pelanggan! Kami memberi jaminan anda akan mendapat KUALITI YANG SAMA setiap kali.

OEM Sarawak Diperlukan? Kesimpulan

Kesimpulannya, tanpa mengira keadaan, Furley Bioextracts sangat digital dan sentiasa bersedia untuk anda. Ini adalah perkara yang bagus untuk kami juga kerana ini bermakna anda hanya perlu menghubungi dan memberitahu kami produk atau perkhidmatan yang kami uruskan semua perkara. Mereka dijaga oleh ahli pasukan kami di sini semasa anda berada di Sarawak. Jangan risau; akan sentiasa ada seseorang di FBIO yang boleh membantu anda jika diperlukan!

Furleybio

Furley Bioextracts has been in business for 15+ years, has combined experience of 50+ years experience in manufacturing creating over 10,000+ formulations. Certifications include ISO22000, ISO13485, cGMP, HACCP and Halal

We work with small microentrepreneurs to large multinational companies to develop their products.

We are a contract manufacturer, OEM, business partner, mentorship that specializes in manufacturing food, cosmetics, traditional, capsules, medical devices and supplements. We serve clients from all around the world including Asia-Pacific, Europe, Middle East/Africa and North America regions.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.