OEM Melaka

Di dunia, covid-19 telah banyak mengubah kehidupan masyarakat Melaka. Orang ramai kini berlumba-lumba untuk menukar kerjaya dan melibatkan diri dalam perniagaan kerana penjenamaan diri adalah trend popular masa kini. Kami tahu bahawa jika anda mahukan produk jenama anda sendiri maka adalah penting bagi kami untuk memastikan trend yang wujud pada masa ini dalam pasaran kami supaya kami dapat menyediakan perkhidmatan ini pada harga yang berpatutan dengan standard kualiti yang tinggi.

oem-kilang

Produk yang mempunyai permintaan ialah:

Produk kecantikan
Produk Pelangsingan Badan
Produk Detox
Produk Protein
Protein Vegan
Produk Tidur & berehat
Produk Pencerahan
Produk Kebersihan
Produk Penjagaan Bayi
Produk intim suami isteri
Jus & Kesihatan Wanita
Produk lelaki

Jika anda memilih untuk membangunkan produk berkaitan wanita sama ada untuk kecantikan atau kesihatan amat berkesan kerana, wanita mempunyai kuasa yang sangat tinggi. Produk lelaki juga sentiasa menjadi perhatian sekarang kerana pada masa kini untuk lelaki juga mementingkan kesihatan dan penampilan.

Produk yang menjadi tumpuan zaman covid ini ialah produk kebersihan iaitu pencuci tangan, pencuci dan produk rumah. Semasa fasa endemik di mana kita belajar untuk hidup dengan produk imuniti Covid seperti vitamin c telah menjadi sangat popular. Terdapat banyak produk yang boleh anda bangunkan sebagai jenama anda sendiri.

Pembangunan & Penyelidikan Produk OEM di Kilang OEM.

Apabila anda tahu produk apa yang anda ingin bangunkan. Sudah tiba masanya untuk memilih kilang oem yang sesuai untuk membangunkan produk anda. Kami di FURLEY BIOEXTRACTS SDN BHD adalah kilang berstatus GMP dan kami menyediakan perkhidmatan penuh dalam membangunkan produk jenama kami sendiri seperti formulasi, pendaftaran, pembungkusan, reka bentuk logo & label sehingga pendaftaran produk terurus kami.

oem-kilang-1-step

1 Langkah Mudah untuk Membina Produk Jenama Anda Sendiri iaitu:

Your Input
Diskusi

FBIO Output (Job)
Sampel
Pengeluaran
Pendaftaran kementerian kesihatan malaysia

Kesimpulan – Susun Temujanji

Untuk permulaan Kilang ini, FURLEY BIOEXTRACTS SDN adalah pilihan terbaik anda. Kami telah membantu ramai pengasas dari Melaka ke Sabah dan Sarawak dengan produk jenama kami sendiri yang dibuat di kilang di Malaysia atau dihantar ke luar negara ke seluruh Asia Pasifik & negara Dunia Pertama seperti Australia New Zealand etc.

Kami menawarkan perkhidmatan formulasi sehingga penghantaran produk tanpa anda perlu ke mana-mana tetapi jika anda lebih suka anda dialu-alukan untuk melawat kami!

Mari kita bina perkongsian bersama-sama – hadir ke pejabat hari ini jika anda berada di sekitar bandar jika tidak, kami boleh menjadualkan temu janji melalui Skype, Google Meet, Zoom, Whatsapp, WeChat, Telegram, Facebook kami lakukan semuanya!

Furleybio

Furley Bioextracts has been in business for 15+ years, has combined experience of 50+ years experience in manufacturing creating over 10,000+ formulations. Certifications include ISO22000, ISO13485, cGMP, HACCP and Halal

We work with small microentrepreneurs to large multinational companies to develop their products.

We are a contract manufacturer, OEM, business partner, mentorship that specializes in manufacturing food, cosmetics, traditional, capsules, medical devices and supplements. We serve clients from all around the world including Asia-Pacific, Europe, Middle East/Africa and North America regions.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.