OEM Selangor

Selangor adalah negeri perindustrian yang sangat berpengaruh di Malaysia, tetapi industri kilang OEM tidak begitu popular di sana. Rakyat Selangor mencari pilihan lain untuk membuat produk mereka. Terdapat banyak faktor yang perlu anda kaji bagi memastikan produk yang dihasilkan berjaya di pasaran, jadi sebelum anda memilih kilang melalui perkhidmatan kilang OEM Selangor  untuk membina produk anda, terdapat banyak faktor yang perlu anda kaji dalam lebih.

Furley Bioextracts Sdn Bhd

7, Jalan Villaraya, Villaraya Industrial Park 3, Semenyih, 43500, Selangor, Malaysia
603 8724 3280

sales@furleybio.com
furleybio.com

Faktor dalam memilih pengeluar OEM.

Sekiranya anda ingin melibatkan diri dalam industri ini, anda perlu memilih pengeluar yang mempunyai ciri-ciri seperti di bawah.

 Pengasas tidak perlu risau kerana urusan pengeluaran produk diserahkan kepada OEM

  • Proses permohonan kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia dan status Halal diuruskan sepenuhnya oleh Kilang OEM.
  •   Kuantiti pesanan minimum (Minimum Order Quantity) yang kompetitif dan reka bentuk pembungkusan juga tersedia untuk anda.
  •   Komunikasi yang telus dan padat di samping membina kepercayaan secara berterusan. 

Bahan Berkualiti, Trending dan Terkini dalam produk.

Kualiti, Trend dan Naik Selain faktor di atas yang perlu dipertimbangkan, faktor yang paling penting untuk dipertimbangkan adalah bahan yang digunakan dalam produk. Ini penting untuk memastikan keselamatan pengguna. Oleh itu kedua-dua kilang dan pengasas perlu memastikan bahan yang digunakan untuk menghasilkan formulasi adalah bahan yang diluluskan untuk kegunaan Kementerian Kesihatan Malaysia.

Perumus biasanya kilang akan membimbing dan menasihati anda dengan sewajarnya berdasarkan input anda, oleh itu, memastikan pendapat anda dipertimbangkan.

oem-selangor-quality

Pick Furley Bioextracts SDN BHD Sebagai Kilang OEM Pertama Anda. Kenapa?

  • Akses kepada trend terkini
  • 30+ Tahun Pengalaman dalam penggubalan dan Pembuatan
  • Akses kepada set alat Pemasaran Kecerdasan Buatan, Analisis kami.
  • Kilang yang mementingkan kepercayaan, kualiti sebagai nilai utama.
  • Bimbingan dan Bimbingan Percuma
Furleybio

Furley Bioextracts has been in business for 15+ years, has combined experience of 50+ years experience in manufacturing creating over 10,000+ formulations. Certifications include ISO22000, ISO13485, cGMP, HACCP and Halal

We work with small microentrepreneurs to large multinational companies to develop their products.

We are a contract manufacturer, OEM, business partner, mentorship that specializes in manufacturing food, cosmetics, traditional, capsules, medical devices and supplements. We serve clients from all around the world including Asia-Pacific, Europe, Middle East/Africa and North America regions.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.